Pla de consum de fruites – Maig 2018
18/05/18Benvolgudes famílies,
D’acord al Pla de Consum de Fruita, us informem que ahir dijous 17, avui divendres 18 i els propers dimarts 22 i dimecres 23 de maig, a l’hora del pati, repartirem fruita a tots els alumnes de l’escola.
NESPRE, ALBERCOC, NECTARINES, PRUNA.
Us recomanem que acompanyeu… Llegeix més»
GAUDIM DELS ESPAIS D’APRENENTATGE…
15/05/18Us deixem un tastet dels nostres espais d’aprenentatge. Com gaudim d’aquestes estones i quantes coses compartim!
ELS NENS I NENES DE P4 ANEM A CA N’AMIGONET
14/05/18Ens ho hem passat súper bé a la sortida que hem fet a Ca n’Amigonet. Ens han ensenyat la masia per dins i després l’hem dibuixada per fora, tot observant-la. I fins i tot hem vist un ramat de cabres. Com ens agrada sortir, observar, descobrir i aprendre!
Gràcies als amos de Ca n’Amigonet per fer possible la visita!
ELS NENS I NENES DE 4t VISITEN LA NOSTRA EXPOSICIÓ DE CASTELLS
11/05/18Els infants de P5 hem convidat als nens i nenes de 4t perquè visitin la nostra exposició de castells. Hem compartit uns moments bonics i molt enriquidors. Estem molt contents que hagin vingut a veure’ns!!!
ELS NENS I NENES DE P4 HEM ANAT AL LAB 0-6
10/05/18Els nens i nenes de P4 som científics! Hem gaudit d’un espai de ciències molt interessant. Hem experimentat, manipulat, hem fet hipòtesis, hem pogut fer les nostres deduccions…Fent descobertes ens fem grans i anem posant les bases per construir el nostre pensament científic. Per acabar el dia i jugar una bona estona hem anat al Parc de l’Agulla, on també hem dinat.
Ens ho hem passat molt bé!!!
ELS INFANTS DE P3 EXPERIMENTEM AL LAB 0-6
09/05/18Som científics i com gaudim experimentant! Hem anat al LAB 0-6 de Manresa i hem manipulat, hem fet hipòtesis, hem fet deduccions i és així com, poquet a poquet, anem posant les bases que ens serviran per construir el pensament científic. Després hem anat a dinar i a jugar al Parc de l’Agulla. Un dia ben bonic i ben aprofitat. Quantes descobertes!!!
L’Escola és notícia
08/05/18P5 ANEM AL CASTELL DEL PAPIOL
07/05/18Hem anat al castell del Papiol i hem analitzat com és i quines característiques té. Després hem fet un dibuix, observant-lo. Hem après moltes coses que no sabíem. Encara ens ha donat temps a visitar la Casa de les Màscares.
Hem compartit un bonic matí!!!
Vídeos Vetllada Cultural 2018
02/05/18La llegenda del Cavall Armat
Dansem amb la bèstia
Arriben els timbalers
Som diables

