Encetem I4 i continuem fent-nos grans!
02/10/23Gairebé ja ha passat un mes des de que els infants d’I4, van reprendre el seu dia a dia a l’escola. Amb il·lusió, alegria i moltes ganes d’aprendre s’han retrobat amb companys/es, mestres i molts espais.
Durant aquest primer mes, hem gaudit de diverses propostes! Us… Llegeix més»



