JOAN MIRÓ

Aquestes darreres setmanes, a l’escola hem estat treballant la figura de Joan Miró, un dels artistes catalans més importants i reconeguts arreu del món. A través de diferents activitats a l’aula, hem descobert el seu estil tan especial, ple de colors vius, formes imaginatives, estrelles, llunes i personatges sorprenents.

Per completar aquest treball, hem fet una sortida a la Fundació Joan Miró, on hem pogut veure de ben a prop algunes de les seves obres més conegudes. Durant la visita, vam observar pintures, escultures i tapissos, i vam aprendre moltes curiositats sobre la vida i la manera de crear de l’artista.

A més, també vam participar en un taller artístic, ens vam convertir en petits artistes i vam deixar volar la imaginació per crear les nostres pròpies obres.

Ha estat una experiència molt enriquidora i creativa que ens ha ajudat a entendre millor l’art de Joan Miró i a gaudir de l’art d’una manera molt vivencial.

Ens ho hem passat molt bé!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>