Aquestes darreres setmanes, a l’escola hem estat treballant la figura de Joan Miró, un dels artistes catalans més importants i reconeguts arreu del món. A través de diferents activitats a l’aula, hem descobert el seu estil tan especial, ple de colors vius, formes imaginatives, estrelles, llunes i personatges sorprenents.
Per completar aquest treball, hem fet una sortida a la Fundació Joan Miró, on hem pogut veure de ben a prop algunes de les seves obres més conegudes. Durant la visita, vam observar pintures, escultures i tapissos, i vam aprendre moltes curiositats sobre la vida i la manera de crear de l’artista.
A més, també vam participar en un taller artístic, ens vam convertir en petits artistes i vam deixar volar la imaginació per crear les nostres pròpies obres.
Ha estat una experiència molt enriquidora i creativa que ens ha ajudat a entendre millor l’art de Joan Miró i a gaudir de l’art d’una manera molt vivencial.

