JORNADA PORTES OBERTES CURS 24-25

Podreu conèixer l’escola el dia  28 de febrer a les 17 hores i després de la visita i la xerrada, tindreu la oportunitat de resoldre tots els dubtes.

Per apuntar-vos a la visita us heu d’inscriure a través del FORMULARI  o bé trucant per telèfon al 937165146.

Les dates de preinscripció són del 6 al 20 de març

Les dates de matrícula són del 18 al 26 de juny

Trobareu els criteris de puntuació en aquest enllaç: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/infantil-3-6/informat/criteris-assignacio/

CONCERT DE NADAL 2023

Famílies voleu veure el concert de Nadal que vam fer el passat 19 de desembre?
Gràcies a l’AFI, que el va fer gravar, el podem compartir amb tots vosaltres.
Només heu de clicar a CONCERT DE NADAL i …. a gaudir.
Bones Festes i Feliç Any 2024

Concert de Nadal 2023

Aquest és el programa del Concert de Nadal que celebrarem el dia 19 de desembre a l’escola. L’enregistrament del concert el publicarem aquí a la web, de seguida que el tinguem.

CASTANYADA

Hola, pares i mares. Avui hem celebrat la castanyada! Durant aquests dies hem dut a terme moltes activitats. Podeu consultar els diferents blogs per veure tot el que hem fet.                                             Bona castanyada!

Ratolí Pérez

Avui a l’escola ens hem trobat una porta nova. La del Ratolí Pérez.

Que bonica que és!

Les mestres ens han explicat un secret: només s’obre quan es fa fosc.

Si la voleu veure, només cal que us passegeu pel passadís de I3.