La Madeleine-Liz Suvelza Guerra, una de les guanyadores del premi Maria Verdaguer de creació literària

La Madeleine-Liz Suvelza Guerra, alumna de 6è de l’escola, ha estat escollida una de les guanyadores del premi Maria Verdaguer de creació literària que organitza cada curs Òmnium Cultural en el marc del Concurs per la Joventut de l’Alt Empordà, que aquest any ha arribat a la seva 41a edició.

La Madeleine-Liz ha guanyat el premi pel seu treball titulat “L’esternut”, en una edició que ha estat marcada pel confinament que ha impedit que es fes l’habitual acte de lliurament de premis.