Parlem de dansa

El dia 11 de gener vam ser protagonistes del programa “Quin matí” de Ràdio Vilafant parlant de dansa, ja que formem part del projecte dels planters de dansa en què Agitart col·labora.

L’Azu va parlar del Projecte Planters que es fa a diferentes escoles i en concret del nostre planter de dansa. Ella destaca que la dansa està sempre en l’educació física ja el nostre cos és l’eina bàsica  per dur-ho a terme, que la dansa no té gènere i que ajuda al desenvolupament tant físic com psicològic.

Us deixem aquí l’enllaç perquè escolteu el programa, els nostres alumnes col·laboren a partir del minut 4.30.

També un deixem un petit recull de fotos i vídeos de la sessió d’improvisacions.