VIII Premi de Narrativa Periodística

El passat dissabte 16 de març es va realitzar el VIII Concurs de Narrativa Periodística al Serveis Educatius de l’Alt Empordà. Hi van participar un totals de 30 escoles de primària i com a representants del nostre centre hi van anar dos alumnes de 6è: l’Àlex Sáez i en Xavi Lara. Tots dos van haver de continuar una història sobre un petit secret, el començament de la qual ja venia donat. La història d’en Xavi va resultar ser finalista dels premis que es van lliurar a l’Auditori dels Caputxins el dijous dia 4 d’abril.

Aquí podeu veure les fotos de l’acte.