Celebració del Dia Mundial del Medi Ambient

El passat divendres 3 de juny, vam celebrar el Dia Mundial del Medi Ambient a l’escola.

L’alumnat de Cicle Inicial va assistir a un conta-contes del projecte Apilo, al qual participa l’escola i que convida l’alumnat a convertir-se en Agents Apilo i recollir piles, bateries i acumuladors esgotats perquè es reciclin correctament.

D’altra banda, l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior va dur a terme una acció conjunta de recollida de residus abocats il·legalment al nostre entorn proper, per tal de sensibilitzar-nos sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i de les conseqüències que això té en el medi ambient.

L’alumnat, organitzat en petites brigades, va recollir residus en diferents zones del parc natural de Collserola properes a l’escola, classificant-los segons si eren “paper” o “plàstic”, ja que eren els que teníem previst recollir.

Posteriorment, vam reflexionar sobre els residus recollits tots plegats al pati. Vam omplir diversos sacs, observant que el plàstic era el més predominant. Finalment, vam reciclar tot el que havíem recollit. L’alumnat va gaudir de l’experiència i va prendre consciència sobre la necessitat de reduir la generació de residus i afavorir el seu correcte tractament.

A continuació, trobareu un recull de fotografies de les activitats anteriors:

C. Inicial      C. Mitjà     C. Superior    Cloenda C.M i C.S

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *