BREAKOUT EDUCATIU CONFINAT Una altra versió de Sant Jordi

Amb l’objectiu principal de que l’alumnat de 5è i 6è gaudeixi de l’aprenentatge a través del joc, l’equip docent de Cicle Superior de l’escola hem dissenyat aquest Breakout Educatiu. Es tracta d’un recurs didàctic amb una mirada interdisciplinària, que parteix d’un conte com a fil conductor i que proposa activitats relacionades amb els diferents àmbits escolars.

Donades les circumstàncies de confinament en què ens trobem, hem anomenat aquest Breakout també confinat, de manera que l’alumnat el realitza de forma individual i no pas en grup, com es faria a l’escola.

El paper del mestre segueix sent el d’acompanyant de l’alumnat en els dubtes que puguin sorgir, però no pas el d’observador, tal i com es faria a l’escola.

OBJECTIUS d’aquesta activitat:

• Motivar l’alumnat en l’aprenentatge.
  • Potenciar l’aprendre a aprendre, l’autonomia i la iniciativa personal.
  • Aplicar els coneixements i les habilitat personals en la resolució d’un seguit de reptes relacionats en diferents conceptes treballats prèviament i relacionats amb els diferents àmbits escolars.