Taller SexAFIN

Els alumnes de 4t hem col·laborat amb el projecte “SexAFIN: educació afectivosexual i reproductiva a les escoles de primària” realitzat pel Grup de Recerca AFIN de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Durant la dinàmica realitzada a les aules, els alumnes han mostrat diferents interessos sobre aspectes de la sexualitat que poden semblar tabús. Hem dibuixat la nostra sexualitat i hem establert un debat obert, amb naturalitat, donant resposta a inquietuds i preguntes que  a vegades, per vergonya al què pensaran i al què diran, no tenen cabuda. S’intenta trencar estereotips i obrir un ventall de curiositats que es desperten en els infants d’aquestes edats sobre els canvis en el seu desenvolupament corporal.

Feu clic aquí per veure un recull d’imatges del taller.