REINTERPRETACIÓ D’OBRES D’ART FAMOSES I LLIBRES DISFRESSATS

La passada setmana vam proposar als alumnes de Cicle Mitjà dues activitats per desenvolupar la seva creativitat i imaginació i acostar-se a l’art i la literatura. Podien triar una d’elles o fer les dues.
Per una banda, els vam demanar que reinterpretessin obres artístiques conegudes, podien escollir una que els agradés o bé preguntar als seus familiars i així conèixer manifestacions artístiques noves per a ells i elles. Després havien de fer una reinterpretació de l’obra triada de manera lliure, és a dir, utilitzant objectes, representant-la ells mateixos, fent la seva pròpia versió, etc.
Per l’altra banda, els vam proposar disfressar els seus contes preferits. A partir de les il·lustracions i la lectura dels contes, haurien de representar el conte utilitzant materials diversos.
Aquí teniu una mostra de les reinterpretacions i contes disfressats que ens han fet arribar.

Aquí tenius noves creacions dels/les artistes de Cicle Mitjà!