Patates a l’escola

Sabeu què hem fet els nois i noies de sisè de l’Escola Montcau? Hem sembrat patates. El nostre objectiu és recol·lectar-les a finals del curs escolar (juny).

Hem portat patates amb brots, tot seguit les hem partides per la meitat i les hem separat (1 pam de distància entre les patates). Després, les hem soterrat i les hem regat.

El propi tubercle desenvolupa arrels i aquestes ens proporcionaran noves patates. Les patates necessiten entre 40 i 90 dies per a la seva maduració final.

L’hort és una gran oportunitat educativa per treballar els hàbits, els valors, la cooperació, la  participació i l’autonomia d’una forma transversal. Tenim una consciència de cura i respecte pel medi ambient. A més, afavoreix la implementació d’una alimentació saludable i equilibrada.

Ens hem implicat molt en aquesta tasca. Hem gaudit molt i esperem amb moltes ganes les futures patates. De segur que estaran boníssimes