Lectures de contes a segon de primària

Els alumnes de 6è han presentat contes a 2n

Com bé sabeu, la lectura és un pilar fonamental que cal desenvolupar des de petits. Per aquest motiu, els nens i nenes de 6è hem anat a les classes de 2n amb la finalitat de d’explicar-los 4 històries diferents (Gràcies; Ho sento; Sis plau i Te’l deixo). Aquesta és una pràctica que té diversos beneficis, alguns d’aquests són:

• Facilita i afavoreix el desenvolupament de la memòria, comprensió, ampliació de vocabulari i creativitat/imaginació.
  • Facilita el procés de simbolització, és a dir, la capacitat de crear significats mitjançant les imatges, paraules, històries…
  • Promou la solidaritar de l’alumnat, ja que actuen amb respecte i els més grans empatitzen amb els més petits i a la inversa.
  • Ajuda a perdre la por de llegir en públic.
  • Practiquem l’escolta activa en tot moment.

L’objectiu principal és aconseguir fomentar el gust per la lectura, a més de passar una bona estona amb companys i companyes de l’escola.  A més els comptes tractaven sobre els valors de saber conviure en societat.

Ha estat un treball divertit! Hem gaudit molt!