LA GRAN FÀBRICA DE LES PARAULES

Estimats nens i nenes de Cicle Mitjà, ha arribat l’hora de posar fi a aquest curs tan diferent, en el que tots i totes hem après moltes coses, en especial a adaptar-nos a una situació excepcional, que ens ha fet valorar la importància d’anar a l’escola, veure’ns i compartir moments que ens fan créixer i aprendre junts cada dia. Volem felicitar-vos per fer-ho tan bé, heu demostrat la vostra capacitat per tirar endavant i hem comprovat que tenim les nostres aules plenes d’infants valents i amb ganes d’aprendre.

Aquest curs, el vam iniciar compartint un conte molt especial,tan amb vosaltres, a classe, com amb les vostres famílies, a les reunions d’inici de curs. És per això, que no se’ns acudeix millor manera de tancar-ho que proposar-vos que el torneu a escoltar, aquesta vegada, a casa i acompanyats per les vostres famílies. Ens agradaria que penseu, junts, una paraula i la compartiu, amb nosaltres i els vostres companys i companyes, fent un comentari en aquest article.

Nosaltres volem regalar-vos la paraula: GRÀCIES

Equip de Cicle Mitjà:

Montse Bertran

Sandra Castellano

Carme Artigas

Sandra Martínez

Irene Doncel

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *