Final Certamen lectura en Veu Alta

El dimarts 10 de maig es va dur a terme a l’Auditori del CaixaForum la final del certamen de Lectura en Veu Alta del Vallès Occidental i les comarques de Barcelona on va participar el Quim Ensenyat de 4t A.

El Quim va ser un dels dos representants escollits a la fase Semifinals  en la que es van presentar diferents escoles de la comarca. i que donava l’accés a la fase Final que va tenir lloc el 10 de maig.  Per aquesta ocasió, el Quim va escollir un fragment del llibre El mètode xof” d’en Roddy Doyle i el va llegir  de manera excel·lent. El nivell que van oferir tots els participants va ser molt alt i, tot i que no va ser el guanyador, els membres del Jurat van  destacar i  felicitar a alguns dels participants, entre ells el Quim.

Moltes felicitats Quim! Des d’aquí volem encoratjar-te a tu i a la resta de nens i nenes de l’escola  a continuar gaudint de la lectura.