FEM PSICO!

Tot i el confinament els alumnes de P4 demostren que estan en plena forma! Els infants es comuniquen amb tot el cos i és a través d’ell que, a mesura que aprenen i desenvolupen les seves habilitats corporals, van estructurant el pensament, comencen a tenir cert control emocional i també desenvolupen habilitats de relació amb els altres i el seu entorn, per això li donem molta importància a la psicomotricitat a l’escola i en realitzem dues sessions setmanals. En aquest cas les propostes per fer a casa anaven dirigides a treballar el salt a través de diferents jocs, l’equilibri i la coordinació oculo-manual.