ELS ALUMNES DE 5è I 6è EXPLIQUEN CONTES ALS COMPANYS D’ED. INFANTIL

La setmana passada vam organitzar una activitat conjunta per compartir una estona de lectura entre els alumnes de Cicle Superior i els d’Educació Infantil.

Els alumnes de 5è i 6è van estar treballant i preparant un conte i el van  explicar als  més petits al pati  de l’escola. Els contes van ser: Rïnxols d’Or a EI3, L’ovelleta que va venir a sopar a EI4 i les cinc porquetes i la lloba a EI5.

Per arrodonir l’activitat els nens i nenes es van fer un intercanvi de punts de llibre que van rebre amb molta il·lusió.

Estem molt contents ja que ha estat una activiat en la què han gaudit de la lectura conjuntament infants de diferents edats, tenint en compte les mesures Covid.