Cuidem el jardí i el pati

Els nens i nenes de 3r A, a l’hora d’escola verda, hem estat cuidant el jardí, recollint les fulles seques i la brutícia, que s’havia acumulat amb l’aire, i col·locant bé les pedres i altres elements que fan el nostre jardí més bonic.
A més a més, hem estat pintant jocs al terra del pati, per poder jugar a les estones d’esbarjo i gaudir d’un patí ple de colors i diversió.
Ens encanta fer aquestes activitats que ens permeten estar a l’aire lliure i fer la nostra escola més bonica i acollidora, a l’hora que aprenem moltes coses interessant sobre els éssers vius que ens envolten i com tenir cura del medi proper.