Colònia Güell

Aquest passat dilluns dia 9 de març, les noies i nois de sisè de l’escola vam visitar la Colònia Güell.

Estem treballant la Revolució Industrial i volíem entendre com es van organitzar les colònies industrials, qui la va construir, què hi va fer allà Antoni Gaudí, qui hi vivía, com eren les cases, les escoles, si hi havia botigues, teatre… Vam descobrir que dins la colònia Güell hi tenien tots els serveis per viure, tot i que tampoc tenien temps de sortir-hi. Vam entrar dins la Cripta de Gaudí i vam descobrir que va ser la base d’experimentació per a la construcció de la Sagrada Família.

També vam experimentar directament com era la tècnica trencadís, una nova manera de mosaic inventada per Antoni Gaudí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *