Carnaval a l’escola!

CARNAVAL A L’ESCOLA!

Amb aquest recull d’imatges us volem mostrar les activitats que hem realitzat aquesta setmana per celebrar el Carnaval a l’escola.

Vam començar el dilluns amb l’arribada del Carnestoltes presentant-se i explicant la primera de les seves esbojarrades ordres  als nens i nenes. A la tarda, vam poder gaudir dels versots que van oferir  els alumnes de 5è. La veritat és que van ser molt divertits!

Dijous Gras el vàrem celebrar amb el tradicional esmorzar/ berenar amb un entrepà de truita o botifarra.

I per arrodonir la festa, divendres al matí, els nens i nenes van lluir les seves disfresses amb una mica de ballaruca fent una petita rua pel pati de l’escola. La temàtica d’enguany és EL CINEMA

Com és tradicional també a l’escola, els alumnes de 5è varen interpretar el judici al Carnestoltes per tal d’acomiadar-lo fins l’any que ve. Ho van fet molt i molt bé!