Cantània 2020-21

El dimecres  2 de juny els alumnes de 6è vam participar en la nova edició del projecte Cantània a l’Auditori de Barcelona amb la cantata Virtual (música d’Oscar Peñarroya i text d’Oscar
Peñarroya i César Aparício) dirigits per Elisenda Carrasco i amb l’acompanyament d’una d’orquestra.
Durant 5 mesos hem anat aprenent les 11 cançons així com també els diferents moviments escènics que l’acompanyen.
Tot i les mesures Covid que ho han fet diferent, ha estat novament una vivència musical viscuda per tots amb molta emoció al poder compartir amb les famílies el treball dut a terme.
Moltes gràcies als alumnes per la seva col·laboració!