Banc de l’amistat

Els alumnes de l’escola Montcau hem organitzat una jornada destinada a donar difusió el banc de l’amistat i sobretot que es conegui molt més el dia 30 de gener com el dia internacional de la Pau.

Cada curs ha fet activitats diverses per fomentar un conjunt de valors, actituds, i conductes que rebutgen la violència i procuren prevenir els conflictes abordant les causes amb l’objectiu de resoldre’ls.

A través de l’amistat, volem fomentar els llaços de la companyonia i enfortir la confiança per teixir una xarxa de suport social que ens protegeixi a tots.

A continuació us deixem un vídeo realitzat pels alumnes de sisè explicant el nostre banc de l’amistat.