5 al dia!

Els alumnes de 4 han rebut la visita del Teo i el Tomàs, que imparteixen la campanya de 5 al dia a les escoles.

Hem après la importància de consumir fruites i verdures, per mantenir una alimentació saludable. (5 àpats al dia)

Al no poder anar al Mercabarna, hem vist un vídeo projectat que explicava el dia a dia d’aquesta mini ciutat.

També hem après a distinguir entre les famílies de fruites i hortalisses i les seves propietats, amb un joc. A més ens han presentat la piràmide dels aliments des d’una vessant pràctica amb la composició de menús equilibrats.

I finalment hem obert un debat sobre la importància d’evitar el malbaratament d’aliments.

També ens han regalat una motxilla amb enganxines i material de suport i ens hem begut un suc de maduixa i plàtan per complementar el nostre esmorzar.

Ha sigut una visita molt interessant!!