Moltes gràcies, Manel!
Ahir va ser l’últim dia que el Manel va dedicar al nostre hort escolar. Volem agrair-li la seva implicació perquè sempre ha estat disposat a donar-nos el seu coneixement i suport. Fins aviat Manel!
La senyora Pastanaga ens ha fet una altra visita a la classe del Patufet i aquesta vegada hem anat a l’hort a plantar moresc i maduixes! També vam trobar moltes formigues!!!