POEMA, CARTA AL PATGE REIAL (Cicle Superior) I CORAL

Avui ens ha visitat el Patge Reial a l’escola, per fer-li arribar les nostres cartes a Ses Majestats els Reis d’Orient! 🌠🐫🐫🐫 També hem recitat el poema de Nadal, mireu! Ho hem fet genial!

I per acabar l’acte, la Coral ens ha regalat aquesta magnífica actuació! 🎼

Esperem que us agradi! 💖

Per Nadal Nadales, alumnes de 3r

Avui, 14/12, els alumnes de 3r hem anat a gravar una nadala per Canal Reus. La nadala s’emetrà durant les festes nadalenques. Ha estat una experiència molt divertida! @CanalReusTV, #escolapublica, #xerp, #cantcoral, #nadal