Cançó quinzenal
10/01/22La cançó que sonarà a l’escola les properes setmanes serà: Ho tenim tot de Joan Dausà. 🎵🎸
La llengua que treballarem serà el català. Esperem que us agradi! 🙂
La cançó que sonarà a l’escola les properes setmanes serà: Ho tenim tot de Joan Dausà. 🎵🎸
La llengua que treballarem serà el català. Esperem que us agradi! 🙂
Avui ens ha visitat el Patge Reial a l’escola, per fer-li arribar les nostres cartes a Ses Majestats els Reis d’Orient! 🌠🐫🐫🐫 També hem recitat el poema de Nadal, mireu! Ho hem fet genial!
I per acabar l’acte, la Coral ens ha regalat aquesta magnífica actuació! 🎼
Esperem que us agradi! 💖
Avui ens ha visitat el Patge Reial a l’escola, per fer-li arribar les nostres cartes a Ses Majestats els Reis d’Orient! 🌠🐫🐫🐫 També hem recitat el poema de Nadal, mireu! Ho hem fet genial!
Esperem que us agradi! 💖
Aquestes dates són especials per tothom, dies d’alegria i il·lusió!✨ Ens agrada vindre a l’escola a passar-ho molt bé, fent diferents tipus d’activitats. Per això, us deixem unes nadales que han interpretat els nens i nenes de CICLE SUPERIOR. 🎄🎀
Aquestes dates són especials per tothom, dies d’alegria i il·lusió!✨ Ens agrada vindre a l’escola a passar-ho molt bé, fent diferents tipus d’activitats. Per això, us deixem unes nadales que han interpretat els nens i nenes de CICLE MITJÀ. 🎄🎀
Aquestes dates són especials per tothom, dies d’alegria i il·lusió!✨ Ens agrada vindre a l’escola a passar-ho molt bé, fent diferents tipus d’activitats. Per això, us deixem unes nadales que han interpretat els nens i nenes de CICLE INICIAL. 🎄🎀
Durant la darrera setmana, l’alumnat de l’escola Misericòrdia ha anat a decorar els arbres del parc “Mas Anglès” amb les creacions que cada curs ha fet a plàstica. Esperem que us agradin molt! ☃🎄
Avui, 14/12, els alumnes de 3r hem anat a gravar una nadala per Canal Reus. La nadala s’emetrà durant les festes nadalenques. Ha estat una experiència molt divertida! @CanalReusTV, #escolapublica, #xerp, #cantcoral, #nadal
Durant aquesta quinzena, la cançó que sonarà a l’escola, serà: Rockin’ around the Christmas tree de Brenda Lee.
És una nadala i la llengua que treballarem serà l’anglès. Esperem que us agradi! 🎅✨🎄