Carnaval a P3

La setmana passada els nens i les nenes de P3 van fer una bona festa!

  • Cada dia van venir vestits seguint les ordres del Rei Carnestoltes.
  • A les sessions de psicomotricitat es van disfressar lliurement del que volien.
  • Dijous Gras van anar amb tots els infants del cicle… Llegeix més»

EXTRA, EXTRA!!!

Avui sortim al Diari de Tarragona !!!
De la nostra sèrie d’enregistraments d’ #exalumnes “Testimonis del Passat i del Present” la Cristina Valls ens n’ha fet un boníssim reportatge.
Moltes gràcies!
Podeu llegir el reportatge al @diaridetarragona i
I recordeu, que tenim les portes obertes, perquè volem que ens coneguis!!!
Podeu demanar cita escrivint un correu electrònic a e3002247@xtec.cat o bé trucant al 977310272.

Menja sa en família

Ahir a la tarda, els alumnes de 4t van poder gaudir del taller “Menja sa en família”. L’activitat tenia com a principal objectiu fomentar hàbits de vida saludable, i de conscienciar als alumnes sobre la importància que té seguir una alimentació sana i equilibrada.

Els alumnes de 4t van poder dissenyar el seu propi menú setmanal i van poder gaudir moltíssim!