Activitats de Tardor 2023

Els nens i nenes de l’escola Roc Llop i Convalia van fer diferents activitats per celebrar tant Halloween com la Castanyada.

El dimarts 25 d’octubre tots els mestres i l’alumnat de l’escola vam celebrar Halloween.

Primerament, vam fer una desfilada terrorífica de cada classe i posteriorment vam ballar les cançons que vam preparar a les classes d’anglès. Més tard, vam jugar al joc “ the hot pumpkin”, així com altres jocs a escollir. Va ser un matí molt divertit!

Dos dies més tard, dijous 27, a primera hora vam fer panellets a l’escola. Vam fer de diferents tipus: xocolata, coco, ametlla i codonyat. Després del pati, vam anar a buscar-los al forn de Mario, on ens van ensenyar el forn per dintre i el seu funcionament.

Per acabar la setmana, vam celebrar el festival de la Castanyada. En primer lloc va aparèixer la senyora Castanyera!

Tot seguit, vam fer diverses actuacions i danses tant de la castanyada com de Halloween. Després ens vam fer una foto amb la castanyera i ens va donar castanyes. Finalment, vam menjar els panellets i les castanyes!

Els nens i nenes de l’escola es van esforçar molt i totes les activitats de la setmana van sortir molt bé i vam poder celebrar una diada molt important a Catalunya.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *