Espais

Aquí teniu una petita mostra dels diferents espais de la biblioteca Escolar Roc Llop i Convalia.

Durant la Setmana Cultural del curs 2015-2016 es va dur a terme un concurs de dibuix a l’escola perquè no teníem Logotip al centre. Dels dibuixos dels nostres alumnes va sortir guanyador el de la Júlia C.. Un dibuix molt significatiu que va ser elegit pels mateixos alumnes del centre:

logo

Una cirera típica de Miravet, a sobre d’un càntir amb un dibuix del castell, i que es troba al pas de barca al riu Ebre.

A principis d’aquest curs, una iaia amb molta destresa ens va elaborar la mascota de la Biblioteca partint del logotip guanyador, i ens la va fer arribar el mateix dia de la inauguració.

El dia 24 d’octubre, Dia Internacional de les Biblioteques, vam fer una pluja de noms per elegir nom de la mascota de la Biblioteca Escolar de la nostra escola:

Aquesta setmana hem fet recompte i ja tenim el nom de la nostra mascota:

CIRERETA