Programa de socialització de llibres

L’Escola segueix el Programa de Socialització de llibres, que consisteix en que els alumnes a partir de 3r de primària passen a tenir els llibres de text socialitzats, llibres que s’aprofiten un curs per l’altre, i aquests són propietat de l’Escola.

L’Ajuntament subvenciona la compra dels llibres de tota l’escola siguin socialitzats per als alumnes de CM i CS i els fungibles (que es pot escriure) per la resta. Aquest fet garanteix que tots els alumnes de l’escola participen en el Programa de Socialització de llibres.

Els alumnes a partir de 3r de primària o de nova arribada al centre han de pagar una fiança de 50€/alumne. Aquesta fiança es retornarà en acabar 6è de primària o si es marxa del centre (només es paga un cop) i el pagament s’efectua a l’AMPA, que ens ajuda en aquesta gestió. Les famílies que es donen de baixa del centre hauran de comunicar a l’AMPA aquesta situació i s’efectuarà el retorn de la fiança.

Per gestionar el pagament parleu amb algun/a dels membres de la junta o feu un correu i us explicaran com fer el pagament: ampamiravet@gmail.com

L’alumne/a que fa el pagament pot fer servir els llibres i es compromet a tenir-ne cura i a retornar-los a final de curs. Això vol dir que no es pot guixar ni escriure amb boli, ja que així es fan malbé. Si l’alumne/a perdés algun llibre o el fes malbé de forma irrecuperable, la fiança no es retornaria en concepte de penalització.

Al finalitzar cada curs, quan els llibres es retornen, l’escola s’encarrega de revisa l’estat dels llibres per al curs vinent i en fa la comanda de tots aquells llibres no socialitzats o que ja, de l’ús, estan en mal estat.