Fi de curs 2018-19

Un altre curs al sac i com sempre l’hem acabat  amb una gran festa. El passat divendres 21 de juny de bon matí vam fer una sèrie de jocs d’aigua on tota l’escola ens ho vam passar super bé. Amb els jocs acabats i després d’una remulladeta ens vam acabar de refrescar amb un bon gelat.

Per la tarda vam fer el festival de fi de curs al casal on tots els alumnes van ballar, van cantar i van fer teatre per posar el punt i final al curs 2018-19

Bon estiu i bones vacances!!! 😆

Etiquetes Masroig Vi solidari’19

Com cada any hem participat en la decoració de les etiquetes del vi que s’oferira durant la FIRA Masroig solidari del dia 8 de juny.

Com a novetat, aquest curs el tema escollit ha estat la FRIDA KAHLO, ja que l’hem treballat a les hores de plàstica.

El dia 8 de juny, a la Fira Masroig Vi solidari, fan diverses activitats. És una iniciativa que organitzen set cellers del Masroig en col·laboració amb l’Obra Social de Sant Joan de Déu amb l’objectiu de recaptar fons per a la investigació del càncer infantil.

Esperem que us animeu a anar-hi.

ENTREGA PREMIS CONCURS “HIGIENE DE MANS” A LA RIBERA D’EBRE

Dilluns 6 de maig a les 18h a la seu del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre va tenir lloc l’acte d’entrega de premis del Concurs de Dibuix d’Higiene de Mans 2019 adreçat a l’alumnat de 1r de Primària  i organitzat pels SSTT d’Educació i la Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre.

L’acte va estar presidit per la Presidenta del Consell Comarcal Sra Gemma Carim, la inspectora de Zona d’Educació Sra. Lourdes Ambrós, la directora de la Unitat Funcional de Gestió Terra Alta i Ribera d’Ebre de l’ICS Sra, Miriam Boira i per la directora de Caixabank Móra d’Ebre Sra. Montse Rincón.

L’alumnat guanyador,entre els quals hi havia l’alumne de la nostra escola Lluc, va poder exposar l’activitat realitzada a les escoles guiats per  la infermera de zona, Sra Núria Allende.

Treballem els arbres fruiters

A Miravet estem envoltats d’arbres fruiters i per aquest motiu, els alumnes de P5 i primer vam treballar aquests tipus d’arbre. L’experiència va ser molt enriquidora, ja que vam poder sortir de l’escola per poder observar de prop la floració del presseguer i el cirerer per treballar-ho desprès a classe.

Aquí us deixem unes quantes fotos del treball que vàrem fer:

Setmana Cultural 19

Aquest va ser el nostre programa d’activitats:

Vàrem començar la setmana treballant Sant Jordi i fent ioga per la tarda.

Els següents dies ens van visitar els Mossos d’Esquadra i els Agents Rurals:

Els alumnes de la classe dels Viatgers el dia 25 ens van demanar venir de manera saludable i sense contaminar, ja que havien treballat el tema de la contaminació. L’agutzil ens va ajudar tallant el carrer de l’escola per evitar embusso i animar a la gent a venir sense cotxe.

Degut al mal temps, no vam poder realitzar l’activitat SOBRE RODES, que la farem el dia 4 de juny.

Aquest dia heu de portar bici, patins o patinet (amb casc i les proteccions pertinents).

Gràcies per col·laborar, esperem que hagueu gaudit de les activitats.

Treballem el Reciclatge

Coincidint amb el Projecte sobre “El canvi climàtic” que han estat treballant els alumnes de 4t, 5è i 6è. El passat 26 d’abril vam organitzar una gimcana per treballar el reciclatge.

La gimcana constava de 4 jocs:

Classificació de brossa i deixalles

Plàstic, Vidre, paper i orgànic

Triar la paperera

La prova de les pistes

Ens ho vam passar molt i molt bé i vam aprendre moltes coses.

Un món millor és possible i tots hi podem contribuir!!!

VISITA DE L’ESTRELLA RAMON

El passat 12 de març vam rebre la visita de l’escriptora tortosina Estrella Ramon dintre el programa “Lletres a les aules”

Durant el trimestre vam llegir els llibres “La Bruixeta fa bondat”, “Fantasmàtic” i “Segrestats d’incògnit” que ens van agradar molt.

Els alumnes van preparar moltes activitats per treballar aquests llibres.

PRE-INSCRIPCIÓ ESCOLAR 2019-20

A partir del pròxim 29 de març i fins al 9 d’abril de 2019 es podran presentar les sol·licituds de pre-inscripció escolar per al curs 2019-20

• Oferta inicial de places escolars: 27 de març de 2019
  • Presentació de sol·licituds: del 29 de març al 9 d’abril de 2019
  • Presentació de documentació: fins al 10 d’abril de 2019
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 26 d’abril de 2019
  • Presentació de reclamacions: del 29 d’abril al 3 de maig de 2019
  • Llista ordenada definitiva: 14 de maig de 2019
  • Oferta final de places escolars: 11 de juny de 2019
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 12 de juny de 2019

El formulari de sol·licitud s’ha de presentar, en tots els casos, acompanyat dels documents següents:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.

més informació a: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/