Acte pel 25è aniversari de la mort d’en Roc Llop i Convalia

El diumenge 20 de novembre va tenir lloc a la nostra escola l’Acte pel 25è aniversari de la mort del poeta i mestre miravetà, Roc Llop i Convalia. Aquesta jornada ha estat presentada pel Josep Cid, president del CERE, l’Izan Benaiges, filòsof, ex alumne i veí de Miravet, i per l’Emigdi Subirats, què ens ha explicat la vida i la figura d’en Roc.

També volem agrair la participació d’alguns alumnes de la Comunitat dels Grans de l’escola, els quals han recitat alguns dels poemes més emblemàtics del poeta miravetà i que ha suposat un gran moment per al tancament de l’acte, organitzat per l’Associació Lo Pergi i en col·laboració del CERE i l’Ajuntament.

Moltes gràcies a tots els assistents per venir a l’acte!