Qui som?

L’AMPA de l’Escola Roc Llop i Convalia som els pares i mares que ens organitzem de manera associativa i voluntària amb un objectiu comú: la millora de l’educació dels nostres fills/es.

La JUNTA de l’AMPA és la RESPONSABLE LEGAL de tot el que se n’esdevé de l’entitat. Els membres som pares i mares voluntaris que ens encarreguem de la representació i la gestió diària de l’AMPA. Vetllem per un eficaç funcionament de l’associació i la coordinació de totes les activitats que l’associació du a terme.

Col·laborem amb el centre en diverses festes que s’organitzen, com ara: Nadal, Carnaval, la Festa de fi de curs, etc. I participem amb els diferents projectes i propostes que ens proposa l’escola.

Ajudem en la gestió del Programa de Socialització de Llibres.

Cada any proposem diferents activitats col·laboratives i sempre intentant comptar amb la màxima implicació de les famílies.

La quota anual que paguem les mares i els pares serveix, en gran mesura, per dotar de recursos a l’escola, per garantir l’assegurança individual per als alumnes en els extraescolars i/o activitats de l’entitat, etc.

Organitzem activitats extraescolars durant el curs per als alumnes a fi de que puguin participar activitats lúdiques i esportives.

I a més a més, durant cada matí un membre de l’AMPA ajuda amb el control i gestió d’alumnes que van al menjador.

TOTS I TOTES SOM AMPA!