Nou curs amb el Programa SI!

Com cada curs la nostra escola participa al Programa SI!, un projecte per a millorar la salut cardiovascular dels nens i nenes des de la infantesa.

Per facilitar el vostre accés als materials del mateix, us convidem a registrar-vos a la seva pàgina web (si encara no ho heu fet) per accedir als seus recursos, Cardiocuentos, balls, episodis de Sesame Street, activitats en família i molts més continguts divertits i interessants per gaudir mentre apreneu a estimar el cor.

Aquí podeu veure alguns exemples de materials com els que trobareu a la web del Programa SI!

Per a registrar-vos feu clic en un d’aquest enllaç:

ALTA FAMÍLIES

A més, en registrar-vos rebreu Butlletís amb més continguts i informacions rellevants.

També podeu veure alguna de les activitats relacionades amb el Programa que duem a terme a la nostra escola: https://agora.xtec.cat/ceipmiravet/tag/programa-si/

Moltes gràcies pel vostre temps i col·laboració!