LA HISTÒRIA DEL GIBERTET I LA GIBERTETA

Un grup de mestres s’ha reunit amb la intenció de crear un conte i fer un recull històric de l’imaginari de l’escola. L’objectiu és mantenir viu l’esperit de pertinença a l’escola i al barri de Sant Andreu i poder fer vincles d’unió amb la comunitat educativa. Creiem en la importància del treball a l’aula dels personatges que identifiquen a la nostra escola. Al llarg dels anys la història de la Giberteta i del Gibertet, s’ha anat compartint de manera oral i creiem que era el moment de deixar-ho per escrit, perquè la història de la Giberteta i el Gibertet continuï estant viva en la memòria de l’alumnat i de la comunitat per molts anys més.

O sínó entra al següent ENLLAÇ