Convivim

Per aconseguir un clima de convivència positiu a l’escola, és necessari el compromís i l’acció coherent de tota la comunitat educativa.

El nostre projecte gira al voltant de 3 eixos, a través  dels quals potenciem  valors i actituds personals de  respecte,  superació,  responsabilitat, sinceritat i solidaritat.

• Eix de la identitat: L’educació com a projecte personal.

Ajudar en el progrés personal i col·lectiu del nostre alumnat.

• Eix de la relació: Saber relacionar-se amb els altres i amb l’entorn.
  • Eix de la Solidaritat: L’educació com a projecte humà. Actuar solidàriament.

Comportar-se d’acord amb unes pautes de convivència que portin als nostres alumnes cap al respecte i la col·laboració amb les persones i l’entorn que els envolten.

Algunes de les activitats  que fem són:

• “Jardins: un projecte compartit”: els alumnes de 4t, col·laboren en el manteniment dels jardins de l’escola, treballant conjuntament amb l’AREP (Associació per a la Rehabilitació de  Persones amb malaltia mental). L’any 2015 vam guanyar el Premi Garci com a projecte d’inserció socio-comunitària
  • “Reunions de delegats”: els delegats de 2n a 6è es reuneixen un cop al mes amb la direcció de l’escola, planifiquen i busquen solucions a temes que els afecten.
  • “Apadrinament lector”: els alumnes de 6è acompanyen emocionalment als alumnes de P5 en el seu procés de la lectura.
  • “Entre tots ho farem tot”: potenciem la responsabilitat i l’autonomia amb els càrrecs de classe
  • “Tractem-nos bé” i “ Saber ser i estar”: Prevenció, resolució de conflictes i normes de convivència.