Agenda 21

El curs 2008 / 09  la nostra escola s’incorpora al programa de l’Ajuntament   Barcelona Escoles + Sostenibles ( abans agenda 21 escolar ) pensat per facilitar  la  implicació dels centres educatius en l’ambiciós projecte d’imaginar i construir un món millor i més sostenible.

Des d’aleshores hem anat elaborant diversos projectes en els que s’ha implicat tota l’escola i que ens han portat a:

• Tenir un hort on plantem, observem i experimentem.
  • Ampliar la diversitat de les plantes i arbres del pati i millorar el seu estat.
  • Desenvolupar un projecte de col·laboració amb la fundació AREP. Alguns dels seus membres  i els alumnes de 4t tenen cura del jardí.
  • Fer un petit jardí al terrat que cuiden els nens d’Educació Infantil.
  • Conscienciar-nos de la necessitat de no malbaratar l’aigua.
  • Reduir residus i fer-ne la recollida selectiva per reciclar-los. Per això:

Utilitzem carmanyoles o boc’n roll’s per portar l’esmorzar.

No  portem  a  l’escola  paper d’alumini.

Evitem els  envasos i embolcalls innecessaris.

Separem paper, plàstic i matèria orgànica.

• Fer un consum responsable i sostenible.
  • Camí escolar.

BONES PRÀCTIQUES CAMÍ ESCOLAR CAMÍ ESCOLAR BARRI SANT ANDREU.

Projecte impulsat per l’Ajuntament amb l’objectiu de recuperar el barri com  espai de convivència, on els nens i nenes puguin circular  pel carrer d’una manera autònoma i segura.

Intentem anar incorporant noves actuacions sense deixar de banda el que hem anat aconseguint. Visites, tallers i activitats de sensibilització ens ajuden a recordar i reflexionar sobre el que estem fent i el món que volem.