Projecte educatiu

PEC Explicació famílies – Portes obertes

Cliqueu a la imatge per conèixer el nostre Projecte Educatiu.

El Projecte Educatiu de Centre (PEC) és el document on s’expliquen la identitat de l’escola i els seus objectius. Orienta l’activitat educativa i impulsa la col·laboració  dels diferents membres de la comunitat educativa i la relació amb l’entorn. És un document viu i que admet modificacions  a càrrec de l’Equip Directiu.

– Una escola basada en el respecte, la tolerància i amb el convenciment que tots hi tenim del nostre lloc.

– Una escola que transmet valors per arribar a ser ciutadans crítics, responsables, capaços d’actuar en el seu entorn.

– Una escola que potència la seva llengua vehicular i es planteja millorar el domini del castellà i l’anglès en finalitzar l’Educació Primària, entenent prioritari l’assoliment d’un bon nivell lingüístic dins el currículum.

– Una escola que basa els seus principis educatius en la inclusivitat. Entendre la diversitat de l’escola forma part d’un dels objectius de la nostra comunitat educativa. Ens cal comprendre que tots som diferents per poder acceptar i aprendre la realitat de tothom.

– Una escola que estimula i incentiva els aprenentatges a partir de l’experimentació encaminada cap a un aprenentatge científic.

– Una escola que s’adapta als canvis tecnològics i els inclou en la seva organització i el seu currículum.

– Una escola amb un currículum obert i adaptat a l’adquisició de les competències bàsiques. Un currículum que ha de ser coherent i organitzat des d’Educació Infantil a Cicle Superior.

– Una escola adaptada a les necessitats actuals, capaç d’assumir canvis i acceptar noves realitats.

– Una escola amb un equip de mestres que entén la seva tasca com un procés formatiu continu i per aquest motiu participa en cursos de formació interna, externa i aprèn entre iguals.

– Una escola que vol avançar en el treball en equip i en xarxa que potència el treball i les decisions curriculars i organitzatives dels seus equips de cicle.

– Una escola que educa a partir de la cultura de l’esforç i valora els progressos fets pels seus alumnes, així com també la participació de les famílies en el procés d’aprendre.

– Una escola que creu en la complicitat amb les famílies per assolir la tasca d’educar.

PEC

PRESENTACIÓ