Celebrant la Castanyada a l’Escola: Una Festa Plena de Tradició i Convivència

Avui, l’alegria ha inundat les aules de la nostra estimada escola, ja que hem celebrat amb entusiasme la festa de la Castanyada. Un dia especial dedicat a la tradició, els sabors autèntics i, sobretot, a la unió de tota la canalla.

Per tot el centre, els aromes dolços dels panallets han omplert l’aire, creant una atmosfera única. Els nostres petits cuiners, amb l’ajuda dels seus padrins i padrines de 4t, 5è i 6è, així com els alumnes de 1r, 2n i 3r, s’han convertit en autèntics artistes culinaris. Amb mans petites i somriures plens d’il·lusió, han creat autèntiques obres d’art de marzapà i pinyons.

La col·laboració intergeneracional ha estat el nucli d’aquesta jornada especial. Els més petits han après, rient i jugant, amb la saviesa dels més grans. És emocionant veure com es consolida el vincle entre les diferents etapes educatives de la nostra escola. Aquests moments compartits no només fomenten la convivència, sinó que també ens recorden la importància de la cooperació i l’aprenentatge mutu.

Aquesta tarda, la festa continuarà amb una deliciosa degustació. Panallets farcits de sentiment i tradició, castanyes calentes que conviden a l’escalf dels cors, i moniatos que ens transporten a l’autèntica essència de la Castanyada. Cada mossegada serà com un viatge a les nostres arrels, recordant-nos qui som i d’on venim.

Amb la panxa plena i el cor content, posarem punt i final a aquest dia especial amb una festa de balls i cançons típiques d’aquesta celebració. Les rialles dels nens, la música que omple l’ambient i la calor de la comunitat escolar seran la millor manera de tancar aquesta jornada plena de moments inoblidables.

A l’escola, no només celebrem festes, sinó que construïm records i experiències que perduraran en el temps. La festa de la Castanyada no és només una tradició, sinó una oportunitat per connectar amb els nostres orígens i créixer com a comunitat educativa.

A tots els qui heu participat, des de l’equip docent fins als alumnes més petits de 1r, 2n i 3r, gràcies per fer d’aquesta festa un esdeveniment memorable. La Castanyada a l’escola és més que una celebració; és una mostra de la nostra fortalesa com a comunitat unida i del nostre compromís amb la transmissió de valors i tradicions.

A continuació podeu veure totes les fotos del dia avui clicant AQUÍ

Salut i felicitats a tots!