Coales i àguiles aprenen sobre la cuina

El trimestre passar els alumnes de P-5 vam treballar l’entrevista com una activitat dins del projecte de la cuina i els cuiners.

Els coales van preparar una entrevista per les cuineres de l’escola i van visitar la nostra cuina i van aprendre molt del seu funcionament. Després van preparar un power-point i van anar a explicar-ho als nens i nenes de les àguiles.

100_5880

Les àguiles  van convidar a la  classe a “Martí Cullerot Entrecot” un cuiner molt famós que havia visitat als nens i nenes de 3r i 4t, com a bons periodistes es van preparar unes preguntes i van fer una roda de premsa on el Martí molt amable  va respondre totes les seves preguntes.

20170331_155625