TANQUEM EL PROJECTE DE: LES PAPALLONES, ARANYES, GUILLES, ESQUIROLS I RATOLINS

FAMÍLIES! QUAN VAM ARRIBAR DE COLÒNIES VAM DECIDIR QUINS ANIMALS I/O INSECTES VOLÍEM TREBALLAR.

HI HEM ANAT DEDICANT VÀRIES ESTONES DURANT EL CURS, ORGANITZATS/ES EN PETITS GRUPS.

  • PRIMER DE TOT HEM FET LA RECERCA DE LLIBRES A LA BIBLIOTECA  DE L’ESCOLA.
  • ELS HEM CONSULTAT PER GRUPS.

  • DES DE CASA HEM BUSCAT LLIBRES I INFORMACIONS DIVERSES PER A COMPATIR-LES.
  • ENS HEM RESPÒS LES PREGUNTES INICIALS QUE ENS HAVÍEM FET.
  • HEM FET UN MURAL, ORGANITZAT COM A MAPA CONCEPTUAL, ON S’EXPLICA: ON VIUEN, QUÈ MENGEN, COM NEIXEN I ALGUNES CURIOSITATS.

 

AIXÍ HA QUEDAT EL NOSTRE MURAL

 

  • ENS HEM REPARTIT ELS PAPERS SOBRE QUÈ VOLIA EXPLICAR CADA MEMBRE DEL GRUP.
  • ENS HO HEM PREPARAT TANT A L’ESCOLA, COM A CASA.
  • FINALMENT, HEM FET PETITA CONFERÈNCIA EXPLICANT A TOTA LA CLASSE QUÈ HAVÍEM APRÈS DE CADA ANIMAL I/O INSECTE. PRIMER HEM FET UN ASSAIG, PER POSAR-NOS A PROVA. HEM DESCOBERT MOLTES COSES!

-ENS FA UNA MICA DE VERGONYA PARLAR EN PÚBLIC.

-HEM DE FER SERVIR UN TO DE VEU ADEQUAT PER A QUÈ ENS ESCOLTIN BÉ. I TOTHOM HA DE FER MOLT SILENCI.

-HEM DE MIRAR ALS COMPANYS/ES MENTRE PARLEM.

-HEM D’ASSEURE’NS BÉ.

I DESPRÉS, ENCARA ENS EN HEM ADONAT DE MÉS COSES:

– TOT I QUE SABÍEM EL QUE HAVÍEM DE DIR, DESPRÉS ENS EN HEM ADONAT QUE ENS HEM DEIXAT COSES.

EN ACABAT, ENTRE TOTES I TOTS, ENS HEM FET CRÍTIQUES CONSTRUCTIVES.

I AIXÒ NO S’ACABA AQUÍ ENCARA, ENCARA ENS QUEDA VEURE ELS VÍDEOS (JA US ELS FAREM ARRIBAR MÉS ENDAVANT) I VEURE’NS A NOSALTRES MATEIXOS/ES.

 

 

 

 

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>