FAMÍLIES! QUAN VAM ARRIBAR DE COLÒNIES VAM DECIDIR QUINS ANIMALS I/O INSECTES VOLÍEM TREBALLAR.
HI HEM ANAT DEDICANT VÀRIES ESTONES DURANT EL CURS, ORGANITZATS/ES EN PETITS GRUPS.
- PRIMER DE TOT HEM FET LA RECERCA DE LLIBRES A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA.
- ELS HEM CONSULTAT PER GRUPS.
- DES DE CASA HEM BUSCAT LLIBRES I INFORMACIONS DIVERSES PER A COMPATIR-LES.
- ENS HEM RESPÒS LES PREGUNTES INICIALS QUE ENS HAVÍEM FET.
- HEM FET UN MURAL, ORGANITZAT COM A MAPA CONCEPTUAL, ON S’EXPLICA: ON VIUEN, QUÈ MENGEN, COM NEIXEN I ALGUNES CURIOSITATS.
AIXÍ HA QUEDAT EL NOSTRE MURAL
- ENS HEM REPARTIT ELS PAPERS SOBRE QUÈ VOLIA EXPLICAR CADA MEMBRE DEL GRUP.
- ENS HO HEM PREPARAT TANT A L’ESCOLA, COM A CASA.
- FINALMENT, HEM FET PETITA CONFERÈNCIA EXPLICANT A TOTA LA CLASSE QUÈ HAVÍEM APRÈS DE CADA ANIMAL I/O INSECTE. PRIMER HEM FET UN ASSAIG, PER POSAR-NOS A PROVA. HEM DESCOBERT MOLTES COSES!
-ENS FA UNA MICA DE VERGONYA PARLAR EN PÚBLIC.
-HEM DE FER SERVIR UN TO DE VEU ADEQUAT PER A QUÈ ENS ESCOLTIN BÉ. I TOTHOM HA DE FER MOLT SILENCI.
-HEM DE MIRAR ALS COMPANYS/ES MENTRE PARLEM.
-HEM D’ASSEURE’NS BÉ.
I DESPRÉS, ENCARA ENS EN HEM ADONAT DE MÉS COSES:
– TOT I QUE SABÍEM EL QUE HAVÍEM DE DIR, DESPRÉS ENS EN HEM ADONAT QUE ENS HEM DEIXAT COSES.
…
EN ACABAT, ENTRE TOTES I TOTS, ENS HEM FET CRÍTIQUES CONSTRUCTIVES.
I AIXÒ NO S’ACABA AQUÍ ENCARA, ENCARA ENS QUEDA VEURE ELS VÍDEOS (JA US ELS FAREM ARRIBAR MÉS ENDAVANT) I VEURE’NS A NOSALTRES MATEIXOS/ES.