SORTIDES

Durant el curs escolar i lligades a les diferents àrees del Currículum tots els grups d’alumnes realitzen sortides pedagògiques per tal de poder vivenciar i observar els continguts que es plantegen dins els programes dels diferents nivells.

COLÒNIES

Tots els nivells de Primària realitzen estades de Colònies bianualment (un cop al Cicle). A Educació Infantil es fan únicament en finalitzar el Cicle quan els alumnes estan a P5.

L’organització preveu l’assistència de tot l’alumnat així com la de tot el professorat. La programació s’adequa a les diferents edats, tenint present assolir tant els aspectes del Currículum que es treballa com els relatius als aspectes actitudinals implicats (autonomia, companyerisme, respecte a la natura…)

FESTES

Al llarg del curs a l’escola es celebren la majoria de les festes tradicionals, algunes d’elles en règim intern només per l’alumnat, altres de manera oberta amb participació de les famílies. La Castanyada, el Nadal, Carnestoltes, Sant Jordi…

Amb caràcter eminentment obert es fa una festa de fi de curs en la que s’acomiada els alumnes més grans i es convida a les famílies que s’incorporen el curs vinent a l’escola, etc.

LES OLIMPÍADES

Com a element motivador de les activitats de l’àrea d’Educació Física, cada segon o tercer trimestre s’organitza una Jornada Olímpica en un estadi municipal en la que tots els alumnes passen per diferents proves i activitats segons sigui l’edat i les seves capacitats.

Aquesta jornada comporta una gran participació de les famílies, no únicament com a espectadors sinó també com a col·laboradors en les tasques de control i organització de les diferents proves i activitats que es duen a terme.