Atenció a la diversitat

L’Escola Casas treballa per una educació inclusiva, entenen que aquest és el camí per promoure la inclusió social de totes les persones al llarg de la vida

Per a assegurar la inclusivitat a l’Escola Casas comptem amb els següents recursos:

• Mestre d’Educació Especial
  • Mestre d’audició i llenguatge per l’alumnat amb dèficit auditiu.
  • Psicopedagoga de l’EAP.
  • Comissió d’Atenció a la Diversitat.

L’escola disposa de la figura de la mestra d’audició i llenguatge i conjuntament amb la logopeda del CREDA, es coordinen per donar una òptima resposta educativa a les necessitats específiques que requereixen l’alumnat a nivell logopèdic i de suport curricular.

El CREDA (Centre de Recursos educatius per a Deficients Auditius) Pere Barnils, és un Servei Educatiu del Departament d’Ensenyament, està format per logopedes, psicopedagogs i audioprotetistes que atenen, en col·laboració amb els professionals del centre i els altres serveis educatius de zona, a l’alumnat sord o amb greus trastorns del llenguatge i a les seves famílies.

PLA D’ATENCIO A LA DIVERSITAT