Serveis

TEMPS DE MIGDIA

Per tal de cobrir al màxim les necessitats de les famílies es compta amb diferents serveis:

L’organització de l’espai de temps comprés entre les 12’30 i les 15’00h. per a l’Educació Infantil i per a l’Educació Primària, en el qual està inclòs el menjador, es programa en funció de l’edat i les característiques de l’alumnat.

En el cas dels nens i nenes més petits (P3) aquest espai de temps s’ocupa amb el dinar i la migdiada. La resta d’alumnes de P4 i P5 i Educació Primària realitzen diferents activitats que complementen l’espai dedicat pròpiament a menjador.

Es fan càrrec del temps de migdia un equip de monitors, que periòdicament fan reunions de preparació de tallers i de coordinació amb els responsables de la Comissió de Menjador del Consell Escolar, i de l’empresa de temps de migdia. La contractació i gestió econòmica d’aquest servei la realitza l’escola cuidant-se de l’organització i control del mateix.

El menjar s’elabora diàriament al centre, que compta amb cuina pròpia i amb totes les instal·lacions necessàries.
La capacitat del menjador permet que cada grup d’alumnes pugui comptar amb espais diferenciats, la qual cosa facilita la continuïtat educativa entre l’espai lectiu i no lectiu.

Malgrat que la utilització del servei és mensual, en casos de necessitat es pot fer servir puntualment sempre que s’avisi a secretaria a primera hora del matí.

ACOLLIDA

L’AFA es cuida d’organitzar aquest servei entre les 8 i les 9h del matí, el qual es pot fer servir de forma continuada o esporàdica.

Com també s’oferta el servei de tardes entre les 16:30 i les 17:30 hores, el qual es dur a terme sempre i quan hi ha un nombre mínim de solicituds.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Estretament lligades amb el projecte educatiu de l’Escola, l’AFA oferta activitats extraescolars pels diferents grups d’alumnes. Aquestes s’organitzen a partir de les 16:30h. de la tarda o en l’espai del migdia. L’oferta es fa anualment a partir de les demandes de les famílies.

CASAL D’ESTIU

Des de l’inici de les vacances fins a finals de juliol, l’escola resta oberta perquè s’hi puguin realitzar activitats de lleure, l’organització de les quals depèn també l’AFA de l’Escola.

També en els períodes de jornada continuada i en funció de la demanda, l’AFA organitza algunes activitats per complementar l’horari.