Instal·lacions

EDIFICI ANTIC

Les instal·lacions de la nostra escola s’organitzen en tres edificis d’estils arquitectònics ben diferenciats a més d’una àmplia zona d’esbarjo a l’aire lliure. Per les seves característiques dos d’aquests edificis figuren en el Catàleg del Patrimoni Arquitectònic-Artístic de la ciutat de Barcelona: biblioteca, aula d’expressió plàstica, sala de música, sala d’informàtica, els menjadors i la cuina.

EDIFICI NOUCENTISTA

EL PARVULARI

L’etapa d’Educació Infantil té un edifici propi, amb les aules de P3 a P5 i una sala polivalent.

L’ampli pati consta de diverses zones ben delimitades: els patis porticats, que possibiliten l’esbarjo els dies de pluja, la zona dels pins amb el sorral, la pista poliesportiva, el pati de les moreres, la peixera amb la font, etc.