Jornades de portes obertes. Preinscripció curs 2021-22

Obrim les portes de l’escola de forma presencial i en línia per les famílies que s’han d’incorporar per primera vegada a l’escola, molt especialment aquelles que tenen fills o filles que ho faran a P3.

Donat el context actual de la pandèmia per SARS-CoV-2 no podrem dur a terme jornades de portes obertes presencials en gran grup. Enguany per donar-vos a conèixer el nostre projecte educatiu us proposem fer dos tipus d’activitats:

• Visites en petit grup. Si la situació epidemiològica ho permet les faríem presencialment; en contrari, serien sessions virtuals on us explicarem el funcionament del dia a dia de l’escola, així com diferents projectes i activitats que fem a l’aula. Les visites presencials seran en grups de com a molt 10 persones, en espais ventilats, la distància entre persones de nuclis familiars diferents seran sempre de 1,5 metres, cal dur mascareta durant tota la visita, s’ha de fer un rentat de mans amb gel hidroalcohòlic i es prendrà la temperatura a l’entrada.
  • Sessió en línia. Seguiment de la visita en petit grup presencial.

Les jornades de portes obertes seran el dimecres 10, dijous 11 de març i ampliem també a divendres 12. Caldrà demanar cita prèvia trucant a l’escola

Dimecres 10
  • a les 18h: visita en petit grup, presencial.
  • a les 19h. visita en petit grup, presencial.
Dijous 11
  • a les 18h: visita en petit grup, presencial.
  • a les 19h: visita en petit grup, presencial.
Divendres 12
  • a les 18h: visita en petit grup, presencial.

La presentació de sol·licituds de preinscripció per a Educació infantil de segon cicle i educació primària serà del 15 al 24 de març de 2021 i per educació secundària obligatòria: del 17 al 24 de març de 2021. El procés de preinscripció serà telemàtic, amb el suport per a aquelles famílies que no disposin de mitjans.