Els pares i mares de P3 participen en una original benvinguda a la Casas

Ahir per la tarda els alumnes de P3 i les seves famílies van participar en una divertida gimcana que havien organitzat els pares i mares de P4 amb el suport de l’AFA amb l’objectiu de donar-los la benvinguda a l’escola.

Agrupades per equips, les famílies de P3 havien de demostrar que, tot i ser els més petits i petites de l’escola, es mereixien ser considerats membres de la Casas de ple dret. Per fer-ho, els calia passar per diferents espais de l’escola i resoldre les preguntes que els plantejaven un seguit de personatges interpretats per pares i mares de P4 sobre curiositats del centre com ara els anteriors usos de l’edifici abans de ser una escola o el número d’Olimpíades que ja s’hi han celebrat, per exemple. Les localitzacions, que ja són ben conegudes pels seus fills i filles però que els pares i mares encara no havien vist eren la sala lila, la cabana de vímet de pati, el gimnàs, el menjador, l’aula de plàstica i una aula de primària.

La benvinguda va acabar amb un berenar al pati de les moreres on les famílies van poder conversar tranquil·lament i conèixer-se una mica millor!