Subvencions 2022/23 per les extraescolars esportives

Us fem arribar aquesta informació sobre els ajuts que l’Ajuntament de Barcelona atorga a infants i joves d’entre 6 i 17 anys per fer esport fora de l’escola. Per a obtenir un d’aquests ajuts, entre altres requisits, cal que els ingressos nets per membre de la unitat familiar siguin iguals o inferiors a 10.000 euros anuals.

L’objectiu és facilitar l’accés i/o abaratir les despeses dels nens/es i joves que pertanyen a famílies amb rendes baixes a la pràctica d’activitats físiques i esportives en horari extraescolar.

Tingueu en compte que en cap cas es pot optar a sol·licitar una subvenció si prèviament no t’has inscrit a l’activitat. Com que les activitats s’inicien al setembre/octubre i no és fins al novembre quan es resol la petició de subvenció, caldrà estar al corrent de pagament de les quotes de l’activitat i estar-hi assistint fins aleshores.

Calendari previst

• Període de presentació de sol·licituds: del 14/09 al 6/10.
  • Esmena de documentació: 24/10 al 4/11
  • Data de comunicació de la resolució i publicació: el 16/11
  • Data de publicació definitiva de subvencions: del 16/11 al 2/12

Trobareu tota la informació en aquest enllaç.