PREMI ESCOLA, AGRICULTURA I ALIMENTACIÓ ECOLÒGICA DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA

Divendres 21 d’octubre vam anar a Mieres a recollir un premi. Hi vam anar 10 alumnes de sisè en representació de l’Escola Mediterrània. Vam rebre el tercer premi de “Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica” que, desde fa 10 edicions, convoca la Generalitat conjuntament amb l’Associació Vida Sana. També hi eren representants de l’Escola Anselm Clavé i l’Escola Pia de Sitges que som les 3 primeres escoles que hem desenvolupat aquest projecte premiat: “Escola amb Projecte Psicoeducatiu Km0- Slow Food Education Network” creat des del SF del Garraf i Penedès i dirigit per l’Anna Raventós. Moltes felicitats a tots i a totes!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *