LA BIBLIOTECA MEDITERRÀNIA ENGEGA DE NOU!!

Aquest nou curs la biblioteca de l’escola Mediterrània comença a funcionar pels alumnes i mestres de l’escola. A causa de la pandèmia, el projecte que vam començar a engegar durant el curs 2019-2020 es va quedar aturat, però de nou l’escola aposta per la cultura i els bons hàbits de lectura. Per això, durant el mes d’octubre els nens i nenes del cicle infantil han començat a assistir setmanalment en grups reduïts a l’espai de la biblioteca. Un espai amb molt de caliu, còmode i tranquil. Hem començat a treballar les normes principals del bon ús de l’espai i el seu material, el gust per la lectura, i el fet de saber escoltar. L’estona s’ha dividit en diferents activitats: recordar les normes, estona lliure i tranquil·la de gaudir dels llibres i lectura d’un conte per part de la mestra.
A la biblioteca ens trobem amb la seva mascota el LECTOPOPI, que ens presenta I ens proposa llibres i contes.
La resta dels cicles de l’escola també es poden beneficiar del préstec dels llibres de lectura i consulta. De cara al segon trimestre cada aula des de P3 a 6è comptarà amb una capsa de llibres i contes que formarà part de la biblioteca d’aula. Un lot de llibres que seran escollits pels tutors i tutores, tenint en compte el nivell i els interessos dels seus alumnes.

RECORDEM:
“NO HI HA ESPECTACLE MÉS BONIC QUE LA MIRADA D’UN NEN QUE LLEGEIX”.
GÜNTER GROSS

Clickeu a la foto per veure alguns moments màgics a la biblioteca.

1. Inma

Que bonito es ver a nuestros pequeños@ implicados en la lectura 💪
    Mi pequeña me a recordado a su papá jiji que cuando lee le encanta estar en su butaca .
    Me ha encantado ese momento de lectura 😃😊