Jornades culturals

Aquest any les jornades culturals van ser el dijous 11 i el divendres 12 de febrer i els alumnes de sisè les vam celebrar fent activitats, vam fer un munt, vam començar el matí retallant triangles que anteriorment havíem dibuixat i pintat amb aquarel·les per fer un mosaic, podiem fer animals, paisatges etc… encara que només uns companys van fer animals i altres coses. Van quedar uns mosaics molt bonics!

Després de l’activitat anterior  amb una tècnica japonesa bastant creativa i divertida anomenada Hirameki que significa “espurna d’ inspiració” vam dibuixar taques de pintura sense cap tipus d’ordre en un full, i després a través d’elles deixant volar la nostra imaginació es van anar transformant en dibuixos, van quedar molt bé i acolorits  ja que ho vam fer amb tot tipus de colors, això  ho va fer més bonic encara.

Finalment per la tarda, vam fer ioga Vinyasa que era bastant complicat ja que havíem de fer unes postures, que vulguis o no, donava la impressió de que et  trinxava una miqueta el cos, el vam fer a  la pista de basket del cole i ha estat molt divertit perquè clar, entre postura i postura somriures no faltaven.

Vam fer diferents postures d’animals: el gos, el cérvol, el drac i moltes més,  que no recordem, eren tantes!,  cadascun vam portar la nostra màrfega i el que no tenía va utilitzar les de l’escola  per fer aquests complicats i divertits estiraments.

Així és com  ens ha anat en aquestes jornades culturals amb restriccions per la pandemia, encara que les dels altres anys potser hagin estat millor tampoc es pot demanar més després del que  està passant.